دستگاه شیرینگ پک جک پارویی

شرکت ماشین سازی چمران تولید کننده ماشین آلات صنعتی با قدمت و سابقه ای بالا برای مشاوره و راهنمایی در خصوص راه اندازی خطوط تولید شما آماده می باشد.پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۷۶۸۶۱۳۵ – ۰۹۱۹۹۵۳۶۶۸۳ – ۰۹۳۶۲۳۸۵۳۱۶


دستگاه شیرینگ پک جک پارویی

یکی از بهترین و کارآمد ترین دستگاه های بسته بندی محصولات در کارگاه ها و کارخانه ها دستگاه شرینگ پک می باشد که انواع مختلفی دارد ، دستگاه شیرینگ پک مدل جک پارویی دستگاه مخصوص بسته بندی انواع جعبه، کارتن، شیشه، محصولات بهداشتی، کنسرو و انواع مجموعه نوشابه، آب معدنی آب رادیاتور و قوطی های رنگ و گالن و… می باشد که کارایی بالایی دارد .

خصوصیات دستگاه شیرینگ پک جک پارویی

دستگاه شیرینگ پک دارای جک پارویی از یک فیکسچر در قسمت ابتدای دستگاه بهره مند می باشد که از سیستم جک پنوماتیک برای محرک آن استفاده می شود این فیکسچر در جهت ردیف کردن انواع قوطی یا بطری در تعداد مختلف برای پک کردن استفاده می شود از نمونه این محصولات می توان به پکهای ۲۴ عددی ۳۰۰ CC آب معدنی، دوغ، نوشابه و… همچنین انواع قوطی رب، نوشابه، کنسرو و… اشاره کرد.

دستگاه شرینگ پک تمام اتومات
دستگاه شرینگ پک تمام اتومات

عملکرد دستگاه شیرینگ پک  جک پارویی

در ابتدا اپراتور بطری یا ظروف مخصوص این مدل شیرینگ که نیاز به جک پارویی دارد را در داخل فیکسچر پارویی دستگاه قرار می دهد و با فشردن پدال توسط اپراتور جک پارویی عمل کرده و محصول چیده شده را به زیر تیغه دوخت برده و پروسه دوخت به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به فشردن پدال یا شاسی مجدد انجام می گیرد

. با قرار دادن محصول بعدی و انجام دوخت آن، کارتن یا محصول قبلی به داخل کوره رفته و شیرینگ صورت می گیرد، پس از خروج محصول از داخل کوره نایلون آن که حالت نرم و نزدیک به ذوب دارد به کمک فن خنک کننده ی تعبیه شده در انتهای دستگاه کاملا جذب محصول شده و بسته بندی یا به اصطلاح شیرینگ محصول نهایی می گردد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است