دستگاه گریس پرکن

فروش دستگاه گریس پرکن

فروش دستگاه گریس پرکن

امروزه با توجه به روند تولید استفاده از دستگاه های بسته بندی حائز اهمیت می باشد یکی دیگر از دستگاه های بسته بندی ماشین سازی چمران دستگاه گریس پرکن می باشد. باتوجه به تنوع و نوع این محصول در بازار (گریس سرد و گرم) می بایست نسبت به ساز کار محصول دستگاه مناسبی مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه بسته بندی گریس می تواند اتومات و نیمه اتومات باشد که عملکرد این دستگاه ها به تلفیقی از سیستم هیدرولیک، پنوماتیک و مکانیک می باشد.در سیستم تزریق این دستگاه ها از پمپ خاص جهت انتقال مواد استفاده می شود.
دستگاه مجهز به مخزن ذخیره با حجم ۲۰۰ کیلوگرم نیز می باشد در سیستم هیدرولیک این دستگاه ها از مرغوب ترین نوع کالا استفاده شده است به منظور سهولت در امر انتقال گریس می توان از پمپ های انتقال گریس استفاده نمود. این دستگاه مجهز به پی ال سی و تابلو فرمان مجزا می باشد.

دستگاه پرکن گریس، در اندازه و سایز های مختلف تولید میشود، تعداد نازل های آن با توجه به درخواست خریدار متغیر میباشد.این محصول در مدل های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می شود. جنس بدنه دستگاه پرکن گریس از استیل و در صورت درخواست می توان به آن نوار نقاله و جت پرینتر هم وصل کرد. این دستگاه با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه میگردد. (ماشین سازی چمران).

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است