دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر مواد گرانولی

دستگاه میکسر پودر مواد گرانولی

استفاده از مواد پودری در تولید و ساخت و به دست آوردن ترکیب های نو امری بدیهی است. در این بین نیز ترکیب ها برای داشتن نهایت دقت می بایست یکنواختی مناسبی داشته باشند. به کمک دستگاه میکسر پودر که دستگاه ریبون بلندر نام دارد می توان انواع پودر ها و مواد گرانولی را در هم آمیخته و به درصد یکنواختی قابل قبولی رسید. صنایع غذایی،خوراکی، شیمیایی، صنایع رزین و صنایع مرتبط با محصولات آرایشی و بهداشتی می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

مواد گرانولی شکل هایی از پلیمر هستند که در پتروشیمی به صورت دانه های کوچک برای انواع کاربرد ها تولید می شوند. برای تولید و ساخت مواد جدید در صنایع مختلف، این مواد شیمیایی با ترکیب سایر گرانول ها و یا پودرها مخلوط شده و با ذوب شدن به ماده مقصود می رسند. بهترین دستگاهی که می تواند میکسینگ گرانول ها را با درصد یکنواختی بالا ترکیب نماید دستگاه میکسر پودر خواهد بود.

 

 

دستگاه میکسر پودر جهت مخلوط کردن رنگ با مواد اولیه پلاستیک از نوع رنگ دانه بصورت گرانول و رنگ بصورت پینگمنت(پودر) قابل استفادده می شود.
دستگاه میکسر دارای بدنه استیل و موتوری که در زیر آن تعبیه شده بصورت پره ای و حلزونی در کمترین زمان و به بهترین نحو مواد را با رنگ مخلوط می نماید.
این دستگاه در عین حال که برای مخلوط کردن رنگ با مواد اولیه پلاستیک ساخته شده در واحدهای صنعتی پزشکی، شیمیایی و مواد غذایی نیز کاربرد دارد.

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است