ویژگی های دستگاه لیبل زن

ویژگی دستگاه لیبل زن

ویژگی دستگاه لیبل زن

یکی از بهترین دستگاه های تولیدی ماشین سازی چمران دستگاه لیبل زن می باشد که مزایای بسیاری دارد. به طور کلی می توان گفت مهم ترین مزیت دستگاه لیبل زن درج لیبل بر روی انواع محصولات است. دستگاه لیبل زن دستگاهی می باشد که لیبل های چاپ شده را بر روی محصولات مورد نظر شما می چسباند.

برای چسباندن لوگو،آرم و همچنین اطلاعات مورد نیاز بر روی محصولات مختلف در خطوط تولید شرکت ها و کارخانه ها از دستگاه لیبل زن استفاده می شود. امروزه می توان گفت که یکی از مهم ترین ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی در کارخانه ها دستگاه لیبل زن اتوماتیک می باشد.

دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن در واقع یک نوع پرینتراست که از آن روی لیبل برای چاپ کردن حروف ، بارکد و اعداد ، با استفاده از هد حرارتی موجود در آن استفاده می شود.هد حرارتی موجود در دستگاه لیبل زن عمل چاپ را به وسیله لیبل حرارتی انجام می دهد.

دستگاه لیبل زن و همچنین کاربرد استفاده از آن بسیار متنوع است. مواردی که استفاده از لیبل در آن ها کاربرد دارد شامل بانک ها ، فروشگاه ها ، رستوران ها ، داروخانه ها و موسساتی که به صورت تجاری و یا حتی به صورت اداری نیز هستند استفاده میشوند.

مزایای استفاده از دستگاه لیبل زن

این دستگاه انواع مختلفی برچسب با طراحی دلخواه شما را تولید و چاپ می کند. حال تصور کنید که در مراکز فروشگاهی بزرگ که تعداد زیادی کالا وجود دارد، چگونه می توان برچسب اطلاعات و قیمت آنها را بر روی هر کدام چسباند. دستگاه برچسب زن لیبل به همین دلیل ساخته شده است و بزرگترین مزایای استفاده از دستگاه برچسب زن لیبل محسوب می شود.

این دستگاه کاربردی برای هر مجموعه ضروری بوده و خدمات مزایای بسیاری دارد، به گونه ای که قیمت دستگاه لیبل زن در برابر ویژگی های آن اولویت ندارد. دستگاه لیبل زن اتوماتیک شامل دستگاه دستی و همچنین دستگاه نیمه خودکار می باشد که برای کارهای ساده تر است مورد کاربرد قرار می گیرد و در زمانی که حجم تولید و کارها بسیار بالاست قطعا مدل های دستی نیز پاسخگوی نیاز شما نمی باشد و حتما باید از مدل تمام اتوماتیک استفاده نمود.

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه لیبل زن

در انتخاب دستگاه به عوامل مختلفی باید توجه کرد که یکی از آنها محصولی است که نیاز داریم برچسب یا لیبل مخصوص روی آن چسبانده شود.

این را در نظر بگیرید که محصولات شما بسته بندی سلفونی دارد و یا بطری است؟

همچنین در نظر گرفتن این که خط بسته بندی اتوماتیک می باشد یا دستی بسیار مهم است و نیز سرعت و دقت در بسته بندی محصولات هم از دیگر عوامل مهمی است که باید به آن توجه داشت که میزان این سرعت را موارد متعددی تعیین می کنند که یکی از آنها سرعت دستگاه بسته بندی می باشد.

مورد دیگر این است که باید دید که دو طرف محصول مورد نظر به لیبل نیاز دارد و یا این که فقط یک طرف آن به لیبل احتیاج دارد. اندازه و ابعاد لیبل هم مورد مهم دیگری است که باید به آن دقت کرد زیرا چسباندن لیبل بزرگ و کوچک با یکدیگر تفاوت دارند.

لیبل زن دستی

برای استفاده کردن از دستگاه لیبل زن دستی به یک اپراتور نیاز است و کار اپراتور این است که با حرکت دادن اهرم دستگاه نیز لیبل یا برچسب مورد نظر بر روی بسته بندی محصول چسبیده و نصب می گردد. از کاربرد های لیبل زن دستی می توان به دستگاه لیبل زن بطری اشاره نمود.

لیبل زن اتوماتیک

از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی لیبل زن اتوماتیک می باشد که این خود نیز به دو بخش تقسیم می شود:

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار و همچنین دستگاه لیبل زن اتوماتیک حرارتی .

دستگاه لیبل زن اتوماتیک کاربردش به این صورت می باشد که پس از انجام فرایند بسته بندی محصولات توسط نوار نقاله به سمت دستگاه لیبل زن اتوماتیک ارسال می شود و لیبل ها بر روی محصول نصب می شوند.

 

دستگاه لیبل زن نیمه اتومات

 

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است