کاربرد دستگاه میکسر مایعات

کاربرد دستگاه میکسر مایعات

کاربرد دستگاه میکسر مایعات

کاربرد دستگاه میکسر مایعات عنوان مطلبی است که شرکت ماشین سازی چمران به عنوان تولید کننده ماشین آلات صنعتی به جهت افزایش اطلاعات شما همراهان عزیز فراهم آورده است.همان طور که میدانید دستگاه میکسر مایعات خود یکی از گونه های میکسر های صنعتی می باشد.اما پیش از بررسی کاربرد دستگاه میکسر مایعات کمی در خصوص میکسر های صنعتی و کاربردش در صنعت صحبت خواهیم کرد.

دستگاه میکسر مایعات

همان طور که میدانیم در همه ی مواردی که تولیدکنندگان مختلف  نیاز به ترکیب یا شکست دو یا چند ماده را با یکدیگر داشته باشدند از میکسر استفاده می‌کنند.به هر دستگاهی که بتواند به صورت اتوماتیک و یا دستی در مدل های قدیمی تر، چند نوع مواد مختلف را مخلوط یا همگن کند تا آنها را بنا به هدفی به یک ماده واحد تبدیل نماید دستگاه میکسر می‌گویند.میکسر‌ها بر حسب نیاز طوری طراحی و ساخته می‌شوند تا بتوانند مواد مورد نیاز را میکس کرده و محصول نهایی را تولید کنند.

در ساده ترین حالت میکسر ها شامل یک محفظه یا مخزن و همچنین پره‌ی دوار هستند که مواد داخل مخزن، به کمک  این پره‌ها مخلوط می‌شوند.شکل و جنس پره‌های میکسر نسبت به نوع موادی که میکس می‌شود طراحی می‌شود تا عمل میکس به صورت  بهینه انجام شود.

معمولا همراه میکسر ها چند نوع پره مختلف عرضه می‌شود تا میکسر قابلیت مخلوط کردن چند نوع مواد مختلف را داشته باشد.همچنین با توجه به نوع ماده مورد میکس مخزن میکسر می‌تواند از استیل،آلومینیوم، چندن،فولاد یا تیتانیوم ساخته شود. در مورد لزوم میکسر‌ها می‌توانند طوری طراحی و ساخته شوند که ماده میکس شونده را ذوب کنند.

بیشتر کارگاه‌های تولیدی در خط تولید خود از میکسرهای استفاده میکنند.این میکسرها دارای قابلیت ترکیب و مخلوط کردن مواد در حجم‌های مختلف هستند.

دستگاه های میکسر مایعات در صنایع مختلف از قبیل تصفیه‌ی آب،خمیر کاغذ،کشاورزی،شمیایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی مورد اسفاده قرار می‌گیرند که برخی از این محصولات عبارتند از پلی اورتان، سلیکون، فراورده های نفتی، خمیر دندان، مواد شوینده، شامپو، محصولات دارویی و مواد شیمیایی حشک و مرطوب و سیمان استفاده می‌شوند.

مزایای دستگاه میکسر مایعات

همان گونه که از نام این دستگاه پیداست،کاربرد اصلی دستگاه میکسر مایعات برای میکس و مخلوط و همگن کردن مایعات مختلف بنا به هدف تعیین شده و تبدیل آنها به یک مایع مشخص می باشد.دستگاه میکسر مایعات مواد گوناگون را مخلوط و همگن نمی کند و صرفا برای بخش مایعات مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید در بخش تولیدات مایعات از آن بهره ببرید و به این ترتیب به صورت اختصاصی از آن استفاده کنید.

همان طور که میدانید استفاده از دستگاه میکسر پودری و یا نمونه های دیگر برای همگن کردن مایعات نمی تواند ایده مناسبی باشد لذا ما برای شما که به دنبال دستگاهی مختض میکس مایعات هستید دستگاه میکسر مایعات را آماده کرده ایم و شما برای آنکه اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید می توانید با کارشناسان چمران ماشین تماس حاصل فرمایید.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است