کاربرد دستگاه پرکن

کاربرد دستگاه پرکن در صنعت

کاربرد دستگاه پرکن در صنعت

دستگاه پرکن در صنعت ظروفی همچون،کیسه ها ،بطری ها و قوطی ها را با یک میزان مشخص شده از محصولات تولید شده ای مانند محصولات آرایشی،غذایی،بهداشتی و یا دارویی پر می کند.دستگاه پرکن صنعتی یکی از مهم ترین دستگاه ها در خط تولید به شمار می آید که برای پر کردن ظروف از محصولات تولید شده کار برد دارد.

همانطور که بیان کردیم دستگاه پرکن صنعتی می تواند با دقت بالا،ظرفیت تعیین شده برای هر یک از ظروف را شناسایی و با وزنی صحیح محصولات را پر کند.قطعا تا به حال دیده اید که ظروف دارو های مایع کاملا برابر و یکسان پر شده باشند و یا دیگر ظروف حاوی محصولات.

این میزان از دقت به طور معمول اگر توسط انسان بخواهد انجام میگیرد موجب صرق زمانی بسیار طولانی خواهد شد و اگر برای کاهش زمان تولید سرعت پر کردن توسط انسان افزایش یابد به طور قطع برابری و دقت کاهش چشم گیری خواهد داشت.

مشاهده این مطلب»»تفاوت دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق

دستگاه پرکن در صنعت

با توجه به لینک بالا در خصوص تفاوت دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق حتما متوجه شدید دستگاه پرکن دارای انواع گوناگونی است که ما در مطالب مختلف به این موضوع پرداخته ایم و شما می توانید با مراجعه به مطالب پیشین اطلاعات خوبی در این مورد به دست آورید

اما کاربرد دستگاه پرکن در صنعت چیست؟و این که دستگاه پرکن خود چگونه کار می کند و یا اینکه این دستگاه برای پر کردن چه ظروفی از چه محصولاتی کاربرد دارد؟از دستگاه پرکن اغلب برای پر کردن محصولاتی مایع یا گاز استفاده می کنند.

اما طیفی وسیعی از محصولات مختلف از جمله : محصولات پودری و گرانول، غذای حیوانات خانگی، مواد نیمه مایع مانند ژل، سس و رب گوجه فرنگی،مواد بهداشتی همچون دئودرانت ها و رژ لب، همگی از این فناوری استفاده می کنند.

دستگاه پرکن،بر اساس تقاضا ساخته و تولید می شود. ممکن است که در یک فرآیند تولیدی، تعداد محصول خروجی زیاد نباشد که در این صورت از دستگاه های دستی پرکن استفاده می کنند یا اینکه ممکن است ظرفیت تولید بالا باشد که در این صورت نیاز یک دستگاه پرکن تمام اتوماتیک، لازم و ضروری می باشد.

بنابر این می توان نتیجه گرفت این دستگاه هم میتوانید در زمان حجم بالای تولید به کار برده شد و هم در زمانی که حجم کم تری از تولید وجود دارد مورد استفاده قرار بگیرد.

 

دستگاه پرکن نیمه اتومات مخصوص چسب

 

استفاده دستگاه پرکن در صنعت

دستگاه پرکن مشکلاتی مانند پر کردن نوشیدنی های گازدار مانند نوشابه یا محصولات شوینده مانند فوم یا مایع دستشویی را به راحتی مرتفع می کند که این خود یک نقطه قوت برای این دستگاه ها به شمار می رود. در این روش نازل پرکننده به داخل ظرف مورد نظر وارد شده و همزان که در حال عملیات پر کردن است، به سمت بالا حرکت می کند این حرکت ممکن است که بالعکس باشد و ظرف در حال پر شدن، بالا و پایین برود تا از هدر رفتن محصول یا ترشحات احتمالی جلوگیری شود.

به این ترتیب می توان از این مطالب نتیجه گرفت:

کاربرد دستگاه پرکن در صنعت بسیار گسترده و بسیار ضروری ست،می تواند دقت و سرعت را بالا ببرد،می تواند از سر ریز و برون ریز مواد تولید شده جلوگیری کند می تواند مجوب کاهش قیمت تمام شده محصولات شود می تواند موجب افزایش نرخ تولید گردد و همچنین در نهایت می تواند موجب زیبایی محصول شود.

زمانی که ما درب یک محصول را باز میکنیم تا حدی مشخص از محصول پر شده است و این محصول به قسمت های بالایی ظرف نچسبیده،به در نچسبیده و منظره ای منظم را در برابر دید مشتریان قرار می دهد.

مشاهده این مطلب»»قیمت + ساخت انواع دستگاه پرکن مایعات

خرید دستگاه پرکن

با توضیحات ارائه شده در مورد کاربرد دستگاه پرکن در صنعت شاید به فکر تهیه این دستگاه برای خطوط تولید خود باشید. می توانید برای اینکار با مشاوران چمران ماشین تماس بگیرید و از راهنمایی ها و مشاوره های کارشناسان ما بهره مند شوید تا برای راه اندازی خط تولید جدیدتان از همه ی طرفیت های مکانیکی بهره مند شوید.ما منتظر تماس شما باکارشناسانمان هستیم.

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است