دستگاه لیبل زن

اهمیت دستگاه لیبل زن

اهمیت دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن یکی از دستگاه های مهم در صنعت بسته بندی محصولات می باشد به عبارتی دیگر با استفاده از دستگاه لیبل زن،  برجسب مشخصات محصول بر روی آن درج می شود به طوری که اهمیت دستگاه لیبل زن بسیار است و لیبل زدن دقیق و کارآمد بخش جدایی ناپذیر فرایند تولید و پخش است. وقتی که برچسب گذاری به صورت درست انجام می شود می تواند به سهولت و نرمی به فرایند تولید کمک کند.

اما به همان انداز اگر ناکارآمد باشد میتواند زمان و پول کسب و کارتان را تلف کند. گرچه گزینه های مختلفی برای کاربران وجود دارد، اما گزینه هایی که استفاده از آن آسان و هزینه مالکیت آن پایین باشد و همچنین کارآمد نیز باشد محدود است.

لیبل ها میتوانند شامل اطلاعاتی مثل: متن، شماره سریال، بارکد، بارکد 2D، بارکد QR، آدرس، اشکال گرافیکی و چیزهای بیشتری را برای شما به روشی دقیق و مقرون به صرفه به چاپ برسانند.

تفاوت بین دستگاه لیبل زن و قیمت زن

این دو دستگاه در نحوه کارکرد و عملکرد خود دارای تفاوت هایی می باشند. لیبل زن دستگاهی جهت چاپ و اطلاعات دار نمودن لیبل ها می باشد که در برند های متفاوت در حال تولید می باشد .لیبل در لغت به معنای برچسب یا اتیکت میباشد و در فرهنگ بسته بندی به معنای برچسبی میباشد که معرف کالا و مشخصات آن است.

قیمت دستگاه لیبل زن

برچسبی که بر روی کالا درج می شود تمامی جزئیات و قیمت کالا بر روی آن قرار دارد. به عبارتی دیگر برچسب یک کالا توضیح مختصری درباره کالا می باشد. به طور کلی می توان گفت لیبل یک کالا به معنای اتیکت و برچسبی است که کاربرد آن، به نمایش گذاشتن قیمت کالا و یا معرفی محصول است؛ این کار توسط نوعی دستگاه بسته بندی که آن را لیبل زن می‌نامند، انجام می‌شود.

دستگاه لیبل زن در واقع نوعی پرینتر می باشد که بر یک روی لیبل حروف، بارکد و اعداد را با استفاده از هد حرارتی چاپ می‌کند. قیمت دستگاه لیبل زن متفاوت است و با توجه به کیفیت و کارایی دستگاه قیمت آن نیز متفاوت است.

مزایای استفاده از دستگاه لیبل زن

از دستگاه لیبل زن در محیط‌های متفاوتی چون فروشگاه، داروخانه، بانک، رستوران و موسسات مختلف دیگر استفاده می‌شود و استفاده از آن مزایای مختلفی را به همراه خواهد داشت که برای شما این مزایای را در ادامه خواهیم گفت.

این دستگاه را می‌توان برخوردار از پورت‌های گوناگون در نظر گرفت و به دلیل همین ویژگی که دارد، شرایط استفاده از آن در مکان‌های گوناگون فراهم‌شده و شما می‌توانید دستگاه لیبل زن را به دستگاه‌های متفاوتی چون کامپیوتر، ماشین‌های اداری مثل پرینتر و موارد این‌چنینی متصل کرد؛ همچنین مزیت‌های دیگری که می‌توان برای این دستگاه در نظر گرفت، شامل مواردی چون تولید صدای کم، جاگیر نبودن آن و همچنین انجام امور با سرعت‌بالا اشاره کرد.

مشخصات فنی دستگاه لیبل زن

  • قابلیت چسباندن لیبل بر روی بطری های گرد
  • امکان تغییر سایز ظروف
  • چسباندن لیبل بر روی بطری های تخت
  • اپراتوری آسان
  • امکان تغییرارتفاع لیبل برای ظروف گوناگون
  • توانایی چسباندن لیبل بر روی درب بطری

دستگاه لیبل زن اتومات

 

 

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است