دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن بطری

دستگاه لیبل زن بطری

یکی از بهترین دستگاه ها در کارخانجات صنایع غذایی و بسته بندی محصولات دستگاه لیبل زن می باشد، کاربرد دستگاه لیبل زن بسیار مهم است و لیبل زدن توسط دستگاه انجام می شود. برای درج برچسب و لیبل توضیحات روی انواع بطری ها و قوطی های مواد غذایی، مواد بهداشتی و … از دستگاه لیبل زن استفاده می شود. در این متن درباره دستگاه لیبل زن روی بطری ها توضیحات مختصر و مفیدی ارائه می کنیم.

لیبل روی محصولات شامل نام محصول، برخی اطلاعات و تاریخ است. وجود چنین برچسبی اهمیت بسیار زیادی در تبلیغ برند دارد و همچنین نشان دهنده عرضه بهداشتی و ایمن مواد خوراکی است.نکات مهمی مانند آرم بهداشت و دیگر نکات قابل ذکر روی آن چاپ می شوند. لیبل زدن سریع ترین بازاریابی ممکن است.هر محصول مطمئن و با کیفیت چنین نکته ای را دارد. برای نصب لیبل روی انواع بطری ها نیاز به دستگاه لیبل زن می باشد تا این کار را  به راحتی و با رعایت بهداشت انجام دهید.

دستگاه لیبل زن بطری 

برای معرفی دستگاه لیبل زن بطری ، بهتر است ابتدا تعریف دقیقی از لیبل زن داشته باشیم. فرآیند درج برچسب یا لیبل بر روی محصولات توسط دستگاه های لیبل زن انجام می شود. این دستگاه ها در نوع خود جدید ترین محصولات به شمار می روند که وظیفه ی درج اطلاعات مورد نظر روی لیبل را دارند.

در کارخانجات و تولیدی ها از پرینتر صنعتی برای حک کردن نوشته ها و تصاویر روی لیبل مورد نظر استفاده می شود.دستگاه لیبل زن در واقع یک پرینتر است که کارکرد آن  چاپ اعداد و حروف و بارکد بر روی لیبل می باشد. این روند با حرارتی که به وسیله هد حرارتی دستگاه بوجود می آید و نیز توسط ریبون یا لیبل حرارتی انجام شده و در نهایت چاپ مورد نظر انجام می شود.

در واقع تولید کنندگان با استفاده از این وسیله اطلاعاتی از جمله نام، توضیح درباره ی محصول، برند، کارکرد ها و نکات لازم را یادآور می شوند.

دستگاه لیبل زن دارای قطعات مختلفی است که هرکدام وظایفی برعهده دارند. این اجزاء شامل غلطک فید و نگهدارنده، مین برد، هد حرارتی یا همان ترمال هد و نگهدارنده  ریبون می شود. خرابی هر یک از این قطعات می تواند روند کار آن را مختل کند.

 

ویدئو نحوه کارکرد دستگاه لیبل زن بطری

 

 

ویژگی های دستگاه لیبل زن

در ساخت دستگاه لیبل زن از موادی استفاده شده است که آن را ضد زنگ می کند. این قابلیت عمر آن را افزایش داده و هزینه ی استهلاک آن را پایین می آورد. همچنین پوشش های پلیمری، رنگ ضد زنگ و قطعات داخلی فلزی اصل، عمر این دستگاه را چند برابر تضمین می کنند.

وجود سیستم انتقال قدرت و الکتروموتور هایی که کارکرد این وسیله را به بهترین حالت پیش می برند از دیگر مزایای دستگاه لیبل زن محسوب می شوند. وجود قطعات الکترونیکی و برقی برای سهولت کار با این وسیله در آن تعبیه شده است.

 

مزایای دستگاه لیبل زن

زیبایی محصول: یکی از مهم ترین نکات در بازار، که پر از برند ها و مارک های مختلف است، توجه به زیبایی محصولات است. زمانی که لیبل بصورت کاملا استاندارد روی بطری قرار گرفته باشد، قطعا توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

مقاومت بالا: مقاومت بالا در برابر حرارت و ماندگاری بیشتر محصول مورد نظر بسیار مهم است و دستگاه لیبل زن این ویژگی را داراست.

صرفه جویی در وقت: با استفاده از این محصول یا محصولات، کار لیبل زنی در کمترین زمان ممکن و با بهترین حالت و کیفیت ممکن، کار شما انجام خواهد شد.

قیمت کمتر: بسیاری از تولید کنندگان تا پیش از ورود این دستگاه پیشتر مجبور به استخدام نیروی انسانی بودند که به مراتب هزینه ی بیشتری را شامل می شد و به دلیل سرعت پایین تولید کمتر و در نتیجه سود کاهش می یافت. اما امروزه با داشتن این دستگاه تمامی کار ها با کمترین هزینه انجام می شود.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است