دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن نیمه اتومات تخت

دستگاه لیبل زن نیمه اتومات تخت

دستگاه لیبل زن نیمه اتومات تخت توسط ماشین سازی چمران طراحی و ساخته شده است که میتواند انواع بطری با مقطع گرد و به شکل هندسی استوانه ای را لیبل بچسباند و از نوع دستگاه لیبل پشت چسبدار می باشد.

از لحاظ جنس بطری انواع بطری های فلزی ، پت ، شیشه ، پی وی سی و … را لیبل بچسباند. حداکثر لیبل که دستگاه لیبل چسبان نیمه اتومات میتواند بچسباند حدود 700 لیبل در ساعت است.

دستگاه لیبل زن به صورت اتومات لیبل را باز نموده و بطری را چرخانده و لیبل را روی بطری زده و متوقف می شود تفاوت دستگاه لیبل زن نیمه اتومات با لیبل زن تمام اتومات در این میباشد که در اتومات، بطری ها بر روی نوار نقاله ای قرار میگیرد که به صورت تمام اتومات دستگاه بطری را تشخیص داده و لیبل را بر روی بطری میچسباند ولی در نیمه اتومات، بطری باید به صورت دستی در دستگاه قرار گیرد.

 

 

نحوه کار با دستگاه لیبل زن

ابتدا دستگاه را روشن نموده سپس لیبل را طبق تصویری که روی دستگاه حک شده است درون دستگاه قرار میدهیم و بعدا از این کار بطری را در قسمت لیلینگ گذاشته و اهرم نگهدارنده بطری را به سمت پایین کشیده و دستگاه شروع به چسباندن لیبل میکند و اهرم را تا زمان چرخیدن بطری نگه میدارم زمانی که لیبل به ظرف چسبید دستگاه متوقف میشود اهرم را آزاد نموده و بطری بعدی را در دستگاه لیبل زن قرار میدهیم و تمام مراحل را تکرار میکنیم.

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است