دستگاه گریس پرکن

دستگاه گریس پرکن

دستگاه گریس پرکن

گریس از مشتقات نفت و با غلظت بالا و بصورت مایع و نیمه جامد ، برای روانکاری استفاده میشود. پرکردن گریس به روش های معمولی و سنتی دارای زحمت زیاد و هزینه های بالایی هست . به همین جهت امروزه از دستگاه های گریس پرکن استفاده میشود که این دستگاه های صنعتی، هم بصورت تمام اتوماتیک و هم بصورت نیمه اتوماتیک تولید میشود.

 

گریس چیست؟

گریس یک روان کننده نیمه جامد است. گریس به طور کلی از یک صابون امولسیون شده با روغن معدنی یا گیاهی تشکیل شده است. ویژگی مشخصه گریس ها این است که دارای ویسکوزیته اولیه بالایی هستند که با اعمال برش، افت می کند تا اثر یک یاتاقان روغن کاری شده با ویسکوزیته تقریباً مشابه روغن پایه استفاده شده در گریس ایجاد شود.

گریس ها روی مکانیسم هایی اعمال می شوند که به ندرت می توانند روغن کاری شوند و روغن روان کننده در موقعیت خود باقی نمی ماند. آنها همچنین به عنوان درزگیر برای جلوگیری از نفوذ آب و مواد تراکم ناپذیر عمل می کنند. بلبرینگ های روغن کاری شده با گریس به دلیل ویسکوزیته بالا، ویژگی های اصطکاک بیشتری دارند.

بدیهی است که گریس و روان کننده ها دارای ویسکوزیته های مختلفی مانند روغن موتور هستند. با این حال، روغن‌های دیگر، از روغن‌های ضروری گرفته تا روان‌کننده‌ها و گریس‌ها، دامنه ویسکوزیته را حتی بیشتر از آنچه در طیف وسیعی از روغن‌های موتور دیده می‌شود، گسترش می‌دهند.

 

کارکرد دستگاه گریس پرکن 

دستگاه گریس پرکن از پمپ یا پرکننده پیستونی برای ریختن گریس به ظروف به شیوه ای کارآمد استفاده می کنند. اگر بطری ها در طول ساخت، تحویل یا ذخیره سازی زباله جمع می شوند، ممکن است از ماشین های شستشو استفاده شود، اما همیشه در صنعت یک ضرورت نیستند.

دستگاه پرکن گریس برای انواع بطری های گرد پلاستیکی و شیشه ای، بطری های مربعی و بطری های مخصوص شکل و … مناسب است.

دستگاه پرکن گریس اتوماتیک از پمپ پیستونی برای پر کردن استفاده می کند. با تنظیم پمپ موقعیت، می تواند تمام بطری ها را با سرعت سریع و دقت بالا پر کند.

دستگاه پرکننده گریس اتوماتیک دارای ترتیب بالابر قلع است که برای اهداف بلند کردن چربی کارآمد ارائه شده است. این دستگاه به طور گسترده در خطوط بسته بندی صنایع مختلف برای ارائه عملیات بسته بندی صاف و دقت بالا مورد استفاده است. علاوه بر این، مجهز به پرکننده حجمی و نوار نقاله انتقال نیز می باشد.

انواع مختلفی از ماشین های پرکننده گریس در ماشین سازی چمران وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. شرکت ماشین سازی چمران، انواع ماشین‌های پرکننده و تجهیزات بسته‌بندی را طراحی و می‌سازد.

 

دستگاه پرکن گریس

دستگاه پرکن گریس برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر صنعت گریس طراحی شده اند. ما ماشین آلات ایده آلی را برای رفع نیازهای پر کردن گریس و برآورده کردن اهداف تولید شما تولید می کنیم.

عملکرد دستگاه گریس پرکن به این شکل است که ظرف ها توسط اپراتور بر روی نوار نقاله قرار میگیرند و از مخزنی که در بالای دستگاه وجود دارد گریس به نازل ها انتقال و سپس ظرف ها را به میزان ظرفیت و مقداری که از قبل توسط لودسل مکعبی تنظیم شده است پر میکند و به طور اتوماتیک دریچه نازل ها بسته میشود وظرف های جدید زیر نازل ها قرار میگیرند.

دربندی ظرفها بطور اتوماتیک نیز انجام می‌شود. نازل ها با سیستم پنوماتیک کار میکنند و داری شیر اکشیوتر هستند. دستگاه دارای پمپ دنده ای ۲ اینچ با موتور ۳ اسب بخار است همچنین دارای اینورتور است که باعث کاهش انرژی مصرفی و کاهش هزینه برق، کاهش جریان راه اندازی و در نتیجه طولانی شدن عمر موتور می‌شود.

وزن ‌تقریبی دستگاه حدود ۱۰۰۰ کیلو گرم است. از دیگر قابلیت های دستگاه گریس پرکن سفارش مشتری جهت تغییر تعداد نازل ها با حجم های متفاوت نیز می باشد. دستگاه پرکن گریس شامل گارانتی و  خدمات پس از فروش میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است