دستگاه لیبل زن اتومات تخت

دستگاه لیبل زن اتومات تخت دو طرفه

دستگاه لیبل زن اتومات تخت دو طرفه

دستگاه لیبل زن اتومات تخت دو طرفه مناسب برای چسباندن انواع لیبل روی سطوح ظروف گرد و تخت از جنس  (PET ، پلی اتیلن ، شیشه ، قوطی فلزی و….) برای اطلاعات بیشتر به بخش توضیحات در پایین عکس ها مراجعه کنید :

 

کاربرد دستگاه لیبل زن اتومات تخت دو طرفه

مناسب برای چسباندن انواع لیبل روی سطوح ظروف گرد و تخت از جنس  (PET ، پلی اتیلن ، شیشه ، قوطی فلزی و….) دستگاه فـوق به صورت تمام اتوماتیک بوده و قابلیت چسباندن  لیبل پشت چسبدار به دو طرف ظروف گرد و تخت را دارا می باشد.دستگاه مجهز به یک نوار نقاله قابل تنظیم در قسمت بالای بطری جهت تثبیت ظروف برروی خط در هنگام الصاق لیبل می باشد.

ماشین دارای واحد تایمینگ جهت هدایت منظم  ظروف گرد و تخت و همچنین  دارای تجهیزات حسگر محصول و حسگر لیبل اختصاصی  (لیبل سنسور)  قابل تنظیم و کالیبره شدن با انواع ظروف و لیبل غیر شفاف می باشد.

دستگاه دارای کنترل PLC می باشد و سيستم مونيتورينگ  HMI  به گونه ای طراحی شده که اپراتور  به راحتی ميتواند ماشين را تنظيم نموده و ميزان راندمان توليد را نيز تغيير می دهد در ضمن تمامی تغييرات و تنظيمات دستگاه از طريق صفحه نمايشگر لمسی  (Touchscreen)  قابل اجراست.

کليه سطوح شاسی ماشين با رنگ الکترواستاتیک روکش شده و ماشين منطبق با بالاترين استانداردهای صنايع غذايی و دارويی است. دستگاه دارای نوار نقاله با عرض هشت سانتیمتر و طول سه متر و دارای برس یا ابر مخصوص جهت چسباندن لیبل میباشد.

ماشین دارای حفاط ایمنی از جنس استیل و شیشه سکوریت می باشد. مجهز به واحد فاصله انداز بین بطری ها بوده که این فاصله توسط کنترل دور الکترونیکی (اینورتر) قابل تنظیم می باشد.

ماشین دارای سیستم کشنده لیبل که مجهز به استپ موتور بوده و برای حرکت طولی و سرعت و شتاب لیبل قابل تنظیم است.ماشین دارای سیستم نگهدارنده بطری بوده که دارای موتور مجزا و کنترل دور الکترونیکی اینورتر و  قابل کنترل است.

کلیه بلبرینگ های مصرفی از برندهای ژاپنی و رمانی می باشد.ماشین دارای حفاظ ایمنی از جنس استیل و شیشه سکوریت می باشد. دارای سيستمPLC  از نوع Fatek تايوان

سیستم کنترل:

ماشين کاملا اتوماتيک بوده و مجهز به کنترل الکترونيکی  (PLC) ، مانيتوررنگی با صفحه کليد لمسی  (touch screen) و کنترل دور الکترونيکی(Inverter)   مي باشد.

لوازم مصرفي:

کليه  لوازم  برقی ، الکترونيکی  و  بادی (پنوماتيک) استفاده شده دراين ماشين ساخت کشورهای اروپای غربی می باشد.ماشين دارای يک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است