خرید دستگاه پرکن پودری

دستگاه پرکن پودری

دستگاه پرکن پودری

یکی از مهمترین دستگاه ها در صنایع غذایی، شیمیایی، بهداشتی و … دستگاه پرکن است، به عبارتی دیگر فرایند بسته بندی بعد از تولید مهمترین مرحله است. بسته بندی محصولات در حمل و فروش آن بسیار موثر است از همین رو کارخانه های بزرگ با تولید بالا، بهتر است برای مرحله بسته بندی خود به جای نیروی انسانی از دستگاه های کاربردی استفاده کنند. دستگاه پرکن که در انواع پرکن پودری، پرکن مایعات غلیظ و رقیق ، پرکن مواد اسیدی و … طراحی و تولید میشود.

در این متن درباره دستگاه پرکن پودری و کاربرد های آن به صورت مختصر بیان میکنیم تا با این دستگاه بهتر آشنا شوید البته قبل از خرید دستگاه پرکن پودری می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان ماشین سازی چمران ارتباط برقرار نممایید و بهترین خرید را انجام دهید.

دستگاه های پرکن پودری معمولاً در صنایع غذایی استفاده می شوند، اما در صنایع غذایی حیوانات خانگی،محصولات دارویی، مواد غذایی و صنایع آرایشی بهداشتی نیز کاربرد دارند.از این دستگاه برای پر کردن محصول به بطری یا کیسه استفاده می شود. دستگاه پرکن پودری در انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک توسط ماشین سازی چمران طراحی و ساخته میشود.

 

 

انواع مختلفی از دستگاه های پرکن در صنعت بسته بندی وجود دارد. مارپیچ‌های این دستگاه پرکننده‌های همزن برای پر کردن با مخلوط‌های خشک طراحی شده‌اند و از یک قیف به شکل مخروط استفاده می‌کنند که مخلوط را نگه می‌دارد و با استفاده از یک نوار نقاله در کیسه‌ها قرار می‌گیرد. فیلرهای وزن ویبراتور، که برای پر کردن دقیق با وزنه های دقیق طراحی شده اند.

با توجه به کاربرد و مشخصات محصول، اکثر پودرها یا گرانول ها را می توان در بطری های شیشه ای یا پلاستیکی پر کرد. این دستگاه برای پودرهای بدون جریان و شربت های خشک نیز مناسب است.

 

دستگاه پرکن پودر خطی اتوماتیک

دستگاه پرکن پودری می تواند ظروف را با حجم دقیق پودر پر کند. این دستگاه ها از یک سلول توزین یا چک باسکول برای اندازه گیری مقدار پودر داخل ظرف استفاده می کنند. آنها قادر به حمل انواع پودرهای مختلف از جمله پودرهایی با شکل و وزن نامنظم هستند. صرف نظر از نوع محصول، این ماشین ها یک مزیت مهم دارند: تمیز کردن و نگهداری آن ها بسیار آسان است.

انواع مختلفی از دستگاه های پرکن پودری موجود است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. نوع تجهیزات پرکننده ای که برای کاربرد شما مناسب تر است به حجم و نوع پودری که پر می کنید بستگی دارد. اگر فقط نیاز به پر کردن حجم کمی از پودر دارید، یک دستگاه پرکن کوچکتر را انتخاب کنید، یا اگر حجم بالایی دارید و به سرعت بالاتری نیاز دارید دستگاه پرکن با حجم بزرگتر را انتخاب کنید.

دستگاه پرکن پودری تمام اتوماتیک نیز وجود دارد که از آخرین تکنولوژی استفاده می کند و کمتر به مداخله انسانی نیاز دارد. این دستگاه برای پر کردن محصولات پودری طراحی شده‌اند، اما می‌توانند محصولات دانه‌بندی شده را نیز مدیریت کنند. آنها یک سر پرکننده دارند که پودر را در بسته ها پخش می کند. این به دستگاه اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از محصولات پودری را بدون نیاز به انسان پر کند.

طرز کار دستگاه پرکن پودر خطی 

در دستگاه پرکن پودر خطی ، فرآیندها را در یک خط پیوسته انجام می‌دهند، معمولاً تنها با یک خط ورودی و خروجی. آنها به فضای بزرگتری برای کار نیاز دارند. دستگاه های درون خطی توسط برخی بسته‌بندان ترجیح داده می‌شوند، زیرا دید بیشتری را ارائه می‌دهند و بازرسی محصولات را هنگام پر کردن آسان‌تر می‌کنند. از طرف دیگر دستگاه پرکن پودر چرخشی گزینه ای ارگونومیک تر است که به صورت دایره ای پر می شود. علاوه بر این، ماشین های دوار به فضای کمتری نسبت به ماشین های خطی نیاز دارند.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است