دستگاه پرکن روتاری

دستگاه پرکن روتاری اتوماتیک

دستگاه پرکن روتاری اتوماتیک

دستگاه پرکن روتاری اتوماتیک، دستگاهی که قابلیت پر کردن انواع نوشیدنی ها و مایعات رقیق و غلیظ و همچنین دیگر محصولات غذایی در ظروف شیشه ای و پلاستیکی با کنترل مقدار حجم مواد از 5 سی سی به بالا را دارد که  به صورت کاملا اتوماتیک انجام میشود.

دستگاه پرکن روتاری اتوماتیک توسط یک نوار ترانسپورت چرخشی که قوطی ها را به صورت تنظیم شده با فاصله هایی که با نازل ها هماهنگ و یکسان شده است قرار می‌‌دهد. همه پیستون ها ، لوله ها و نازل های استفاده شده از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد.

دستگاه دارای سنسور تشخیص قوطی است و قابلیت طراحی و نصب تعداد نازل های متفاوتی (تک نازله تا 24 نازل) بنا به درخواست مشتری دارد .شست و شوی نازل ها با سیستم تمام اتوماتیک cip انجام می‌شود.

 

دستگاه پرکن تک نازله

 

 

یکی از عواملی که باعث پیشبرد سریعتر و اهمیت روتاری می‌شود اینور نصب شده جهت تنظیم سرعت است که قابلیت پرکردن چند هزار قوطی را در یک ساعت دارد. همچنین دارای سیستم قطع خودکار در صورت افت فشار باد نیز است.
در نهایت روتاری دارای دنده بیرون انداز است که بعد از پرشدن قوطی ها و بسته شدن در آنها به طور تمام اتوماتیک محصول را بر روی نوار نقاله هدایت می‌کند و از دستگاه خارج می‌کند. این دستگاه شامل گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

 

دستگاه پرکن روتاری اتومات

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است