مرکز فروش دستگاه لیبل زن

مرکز فروش دستگاه لیبل زن

مرکز فروش دستگاه لیبل زن

در حال حاضر و با توجه به پیشرفت تکنولوژی اکثر فرایندها توسط دستگاه ها و به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می شوند.

یکی از وسایلی که کاربرد فراوانی در کارخانه ها و شرکت های تولید و بسته بندی محصولات دارد،دستگاه لیبل زن می باشد.به طوری که محصولات فاقد لیبل بدون اعتبار می باشند.

در فرایند تولید و بسته بندی محصولات، لیبل زدن دقیق و متناسب با محصول بسیار مهم است.قطعا لیبل زدن به صورت دستی بر روی تعداد زیادی از محصولات وقت بسیاری می گیرد و در همین حین از کیفیت نیز می کاهد.

دستگاه لیبل زن، مراحل لیبل زدن بر روی هر نوع محصولی را به خوبی انجام می دهد.شرکت ماشین سازی چمران با داشتن تجربه و تخصص بالا در زمینه ساخت و پخش انواع دستگاه ها و تجهیزات صنعتی،کارخانه ها و بسته بندی محصولات فعالیت دارد.

شرکت ماشین سازی چمران به عنوان مرکز فروش دستگاه لیبل زن در کرج فعالیت دارد البته دستگاه های بسیاری همچون دستگاه میکسر مایعات،فویل سیل القایی،پرکن و میکسر مایع ظرفشویی و… تولید می کند.

اهمیت انتخاب دستگاه لیبل زن

لیبل زدن دقیق و کارآمد بخش جدایی ناپذیر فرایند تولید و پخش است. وقتی که برچسب گذاری بصورت درست انجام میشود میتواند به سهولت و نرمی به فرایند تولید کمک کند.

اما به همان انداز اگر ناکارآمد باشد میتواند زمان و پول کسب و کارتان را تلف کند. گرچه گزینه های مختلفی برای کاربران وجود دارد، اما گزینه هایی که استفاده از آن آسان و هزینه مالکیت آن پایین باشد و همچنین کارآمد نیز باشد محدود است.

لیبل ها میتوانند شامل اطلاعاتی مثل: متن، شماره سریال، بارکد، بارکد 2D، بارکد QR، آدرس، اشکال گرافیکی و چیزهای بیشتری را برای شما به روشی دقیق و مقرون به صرفه به چاپ برسانند.

ما این کار را برای شما به شیوه ای انجام می دهیم که چند فایده برای شما دارد. اول اینکه به شما کمک می کنیم ضایعات را به حداقل برسانید. در درجه بعدی باعث میشویم خطا و هزینه نیروی انسانی (اپراتوری دستگاه) پایین بیاید و تمرکز شما روی کار اصلی تان باشد.

همچنین سازگاری نیز مهم است. با توجه به صنعت و خط تولید شما ما یا دستگاهی سازگار با نیازتان میسازیم یا لیبل چسبان هایی که منطبق با نیازتان هستند را در اختیارتان میگذاریم.

مشاهده این مطلب>> دستگاه لیبل زن بطری

تفاوت بین دستگاه لیبل زن و دستگاه قیمت زن

این دو دستگاه در نحوه کارکرد و عملکرد خود دارای تفاوت هایی می باشند. لیبل زن دستگاهی جهت چاپ و اطلاعات دار نمودن لیبل ها می باشد که در برند های متفاوت در حال تولید می باشد .

لیبل در لغت به معنای برچسب یا اتیکت میباشد و در فرهنگ بسته بندی به معنای برچسبی میباشد که معرف کالا و مشخصات آن است . همانطوری که میدانید لیبل ها در صنعت بسته بندی به دسته های مختلفی تقسیم میشوند :

دستگاه لیبل پشت چسبدار

  • لیبل پشت چسبدار شیت
  • لیبل پشت چسبدار رول

لیبل OPP

لیبلی است که از جنس پلی پروپیلن میباشد (oriented polypropylene )  که بیشتر در مورد نوشابه و آب معدنی استفاده میگردد .

این نوع لیبل ، لیبل زن خاص خود را که به لیبل زن OPP معروف است نیاز دارد

قیمت تمام اتوماتیک این دستگاه نسبت به لیبل زن پشت چسبدار خیلی بالاتر میباشد ، ولی لیبل آن ارزانتر است  لازم به ذکر میباشد که در این نوع لیبل به محض آسیب دیدن لیبل ، لیبل از ظرف جدا شده و دیگر اثری از نام تولید کننده باقی نمی ماند ، در حالیکه در لیبل پشت چسبدار لیبل به محکمی بدنه ظرف چسبیده است و جدا شدن آن به سختی میباشد .

البته در مورد خطوط با تیراژ بالا مثل آب معدنی یا نوشابه یا مشابه آن استفاده از دستگاه لیبل زن پشت چسبدار به علت تیراژ خیلی بالا مقرون به صرفه نیست.

 

 لیبل اسلیو ( sleeve shrink )

یک لیبل حرارتی میباشد که با حرارت دیدن خود را به شکل ظرف در می آورد و در واقع با حرارت جمع میشود .

قیمت تمام اتوماتیک این دستگاه نسبت به لیبل زن پشت چسبدار خیلی بالاتر میباشد .

لازم به ذکر میباشد که در این نوع لیبل به محض آسیب دیدن لیبل ، لیبل از ظرف جدا شده و دیگر اثری از نام تولید کننده باقی نمی ماند و در حالیکه در لیبل پشت چسبدار لیبل به محکمی بدنه ظرف چسبیده است .

انواع لیبل پشت چسبدار از نظر جنس لیبل

لیبل پشت چسبدار کاغذی 

این نوع لیبل از جنس کاغذی بوده و از ارزانترین لیبل ها یا برچسب ها محسوب میشود .

لیبل پشت چسبدار PVC

لیبل های پی وی سی در واقع به کلیه لیبل های مقاوم سفید رنگ پلاستیکی که دربر گیرنده متریال مقاومت بیشتری از لیبل کاغذی با ماندگاری چاپ به مراتب بالاتر وجود داشته باشد یا بسته بندی مربوطه در محیط مرطوبی نگهداری میشود و رطوبت باعث از بین رفتن لیبل کاغذی میگردد

در هنگام پاره کردن این لیبل به خوبی متوجه جنس آن میشوید و مانند شکل زیر لیبل PVC به سختی و مانند پلاستیک پاره میشود.

 

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است