دستگاه شیرینگ پک

انواع دستگاه شیرینگ پک

انواع دستگاه شیرینگ پک

یکی از مهم ترین دستگاه ها در صنعت بسته بندی محصولات دستگاه شیرینگ پک است و با استفاده از این بسته بندی محصولات به صورت یک دست و مرتب بسته بندی می شوند، بیشترین موارد استفاده در بسته بندی شیرینگ پک یکسان سازی کالاهای کنسرو شده و نوشیدنی ها و … می باشد که به صورت پک های چند تایی بسته بندی می شوند به طور مثال پک بسته بندی آب معدنی و انواع نوشیدنی ها که شش تایی می باشد.

بسته بندی شرینگ فرآیندی است که شامل استفاده از فیلم های حساس به دما است.هنگامی که گرما بر روی فیلم شرینک pvc اعمال می شود ، نایلون جمع می شود و محکم به هر چیزی که پوشش می دهد ، می چسبد.به عبارتی دیگر ، فیلم شیرینگ که برای بسته بندی استفاده می شود با کمک گرما جمع می شود و به فرم محصولی که در آن بسته بندی می شود ، در می آید.این عملیات همراه با دستگاه های شیرینگ پک، اعمال می شود.

 

کاربرد دستگاه شیرینگ

اگر به باکس های آب معدنی و دیگر نوشیدنی ها دقت کرده باشید یک لایه نایلون، از جنس پلاستیک دور آن کشیده شده که سبب کنار هم قرار گرفتن بطری ها و محافظت از محصولات می شود. در واقع دستگاه شیرینگ با استفاده از خاصیت جمع شوندگی فیلم شیرینگ، بسته بندی محصولات را انجام می دهد.

دستگاه شیرینگ برای بسته بندی محصولات مختلف نظیر بطری های آب معدنی، بسته های غذا، انواع ظروف، کارتن ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد شیرینگ بسیار گسترده می باشد و علاوه بر صنایع غذایی و بهداشتی در حوزه های دیگر نیز بسیار کاربرد دارد. به عنوان مثال برای بسته بندی قطعات خودرو و در ابعاد مختلف از دستگاه شیرینگ پک استفاده می شود.

 

بسته بندی شیرینگ پک

بسته بندی شیرینگ ، به دلیل زیبایی و کاربردی بودن یکی از پر کاربردترین روش های بسته بندی است. بیشتر افرادی که علاقه مند به بسته بندی شیرینگ هستند ، می دانند که برای کوچک کردن محصولات بسته بندی ، باید یک دستگاه شیرینگ پک داشته باشند.این دستگاه می تواند بسته بندی هایی با ظاهر حرفه ای تولید کند که از محصولات در برابر گرد و غبار ، رطوبت و دستکاری محافظت شود و همچنین یک بسته بندی قابل رویت برای نمایش محصول ارائه می دهد.

تجهیزات بسته بندی شیرینگ برای اندازه های مختلف محصول و در دو قالب اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در دسترس است.برای کاربردهایی که مقیاس بزرگتری دارند ، یک اسلحه گرمایشی دستی جواب نمی دهد ، در عوض ، دستگاه شیرینگ اتوماتیک ، بسته بندی محصولات را به روشی سریع و کارآمد انجام می دهد. دستگاه های بسته بندی شیرینگ ، جایگزینی سریع و کارآمد برای بسته بندی محصولات شما ارائه می دهند.

 

مزایای بسته بندی شیرینگ

 

  • محافظت از محصولات در برابر آفات
  • محافظت از محصول در برابر چربی ، رطوبت یا آب و اثرات کلی مکانیکی خارجی.
  • اطمینان از دوام محصول
  • تمیز نگه داشتن یک بسته یا محصول
  • ایمن سازی محصول زمان حمل و نقل
  • زیبایی، چون از فیلم شفاف برای بسته بندی استفاده می شود، محصول قابل مشاهده است.
  • مناسب برای بسته بندی محصولات پالت

 

انواع دستگاه شیرینگ پک

 

  • دستگاه شیرینگ کابینی
  • دستگاه شیرینگ پک رومیزی
  • دستگاه شیرینگ تونلی

 

دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ کابینی برای بسته بندی یا پک کردن محصولات مختلف در ابعاد کوچک و با وزن های کم کاربرد دارد. دستگاه شیرینگ کابینی ابعاد مناسبی دارد و قابل استفاده در رستوران ها، هتل ها، کیترینگ ها، مغازه های کوچک و حتی منازل می باشد. فیلم مصرفی این دستگاه POF و PVC است. کابین دستگاه با توجه به سایز بسته، در اندازه های مختلف ساخته می شود. با استفاده از دستگاه شیرینگ کابینی می توان حدود 300 بسته را در ساعت بسته بندی کرد.

دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ تونلی در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود. این دستگاه برای بسته بندی محصولاتی که ابعاد نسبتا بزرگی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. در دستگاه شیرینگ تونلی از فیلم شیرینگ پلی اتیلن، POF وPVC می توان استفاده کرد. برای بسته هایی که وزن بالایی دارند، بهتر است از فیلم پلی اتیلن استفاده شود زیرا مقاومت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فیلم های شیرینگ دارد.

شیرینگ تونلی اتوماتیک برای شیرینگ کردن نیازی به اپراتور ندارد و تمامی مراحل را به صورت خودکار انجام می دهد. در دستگاه شیرینگ تونلی نیمه اتوماتیک، کشیدن سلفون دور محصول و قرار دادن آن درون تونل به کمک نیروی انسانی انجام می شود.

دستگاه شرینگ پک نیمه اتومات

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است