خرید دستگاه پرکن مایعات

خرید دستگاه پرکن مایعات

خرید دستگاه پرکن مایعات

یکی از دستگاه های مهم در صنعت، انواع دستگاه پرکن است به عبارتی دیگر در کارخانه ها و کارگاه های تولید کالا و مواد غذایی از دستگاه پرکن مایعات استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه انواع مایعات با گرانروی و غلظت های متفاوت داخل بطری و قوطی ها پر می شوند. به طور کلی پر کردن مواد غذایی به داخل انواع قوطی ها بدون دخالت دست و با دستگاه پرکن  انجام می شود.

درباره دستگاه پرکن مایعات

به طور کلی مواد سیال می بایست با مکانیزم مخصوص خود پر شود. مایعات دارای غلظت های مختلفی هستند. برخی مانند آب به سرعت به شکل ظرف در می آیند و بسیار رقیق هستند که با مکانیزم ثقل پر می شوند. برخی مایعات مانند مواد روغنی و ژل ها دارای غلظت بیشتری هستند که بهترین گزینه مکانیزم موتور و پمپ است تا با مکش از مخزن هدایت و به نازل برسد. دسته دیگری از مایعات مانند عسل نیازمند سیستم سیلندر پیستون است تا امکان پر شدن مهیا شود. درصد خطا در این سیستم بسیار اندک است.

اضافه کردن بر تعداد نازل های پرکن در مایعات مرسوم است. دستگاه پرکن مایعات را به صورت خطی و روتاری تولید می کنند که هرکدام ویژگی های خود را دارد.دستگاه پرکن گریس یکی از نمونه ماشین های پرکن محسوب می شود. این دستگاه دارای سیستم پمپ برای تزریق است. انواع شیره ها و مواد روغنی شکل نیز امکان تزریق در ظرف را دارند.

امکان تغییر در تعداد نازل ها بر آب بهره بری بیشتر وجود دارد. سیستم تایمر زمان قطع عملکرد پر کردن را کنترل می کند تا با دقت هرچه بیشتر مواد درون ظرف جای گیرند. برای پر شدن بهتر گریس و مواد روغنی سیستم تزریق از کف ظرف انجام می شود تا فضای خالی در ظرف ایجاد نشود.ظرفیت کاری چنین دستگاه را می توان در هر ساعت تا ۴۰۰ ظرف ۱ لیتری تخمین زد. برای حذف نیروی کاری و اتوماتیک سازی دستگاه می توان از نوار نقاله و دستگاه درب بندی استفاده نمود.

 

دستگاه پرکن پودری

موادی که به صورت گرده ای، پودری یا گرانولی شکل هستند را با پرکن پودری بسته بندی می کنند. این نوع ماشین آلات دارای یک مخزن دپو هستند که با فشردن پدال عملیات پر شدن آغاز می گردد. مکانیزم عملکردی آن عموما با چرخش ماردون و انتقال مواد از مخزن به خروجی نازل در بازه زمانی تعیین شده صورت می گیرد.

موتور مورد استفاده در این ماشین ها از نوع ترمز دار است تا بعد از قطع ریزش، درجا توقف کرده و چرخش ماردون صورت نگیرد. دامنه پرکردن می توان از ۱۰ گرم تا ۱۰۰ کیلوگرم متغیر باشد. دستگاه کیسه پرکن نمونه این تجهیزات است که برای پر کردن سیمان، گچ و … کاربرد فراوانی دارد.

 

انواع دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن سیلندر پیستونی ( استفاده از ماشین آلات پرکن سبب افزایش بازدهی می شود و کمک بسیاری به صحت بسته بندی می کند )

دستگاه پرکن مایعات رقیق به دو صورت ثقلی و پمپی است. در مدل ثقلی مایعات، دوغ، شیر، آب، آب رادیاتور، نوشابه، آب میوه و … ) در داخل مخزن و بصورت ثقلی و بدون نیاز به پمپ در داخل بطری ریخته می شود.

دستگاه پرکن آبمیوه

دستگاه پرکن سرکه ( انواع پرکن سرکه و مایعات اسیدی با ظرفیتهای مختلف )

دستگاه پرکن و میکسر شامپو ( شامپوها از پاک کننده های سنتزی تشکیل شده اند )

دستگاه پرکن و میکسر مایع دستشویی ( انواع مخازن میکسر دار و انواع پرکن و میکسر مایع دستشویی در سایز ها و ظرفیتهای مختلف )

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است