دستگاه لیبل شیرینگ

دستگاه لیبل شیرینگ تمام اتوماتیک

دستگاه لیبل شیرینگ تمام اتوماتیک 

دستگاه لیبل شیرینگ تمام اتوماتیک ، جهت نصب لیبل بر روی بدنه ظرف به کار می‌رود. کار دستگاه لیبل زن به این صورت است که محصول بر روی ریل قرار گرفته و قبل از ورود به تونل توسط غلافی که روی دستگاه نصب شده است به روی بدنه برش میخورد.

المنت هایی در کناره های تونل که دارای ترموکوبل هستند نصب شده که جریان هوای گرم را به صورت تنظیم شده در تونل ایجاد میکند و حرارت باعث گرم شدن و چسبیده شدن لیبل به دور بدنه محصول میشود. از ویژگی های دستگاه داشتن بدنه مستحکم استکه از ایجاد صدا و لرزش جلوگیری میکند همچنین دارای کنترل ترموستات دیجیتال و تابلو برق جدا می‌باشد، رنگ بدنه نیز الکترواستاتیک است.

تفاوت دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک لیبل شیرینگ

تفاوت دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در این است که غلاف گذاری در دستگاه تمام اتوماتیک لیبل شیرینگ، توسط خود دستگاه صورت می پذیرد و همچنین بر حسب سایز یقه تعویض می گردد. ولی در دستگاه نیمه اتومات غلاف گذاری توسط اپراتور صورت می گیرد و در این مدل دستگاه از هیچ نوع یقه استفاده نمی شود. از دستگاه لیبل شیرینگ میتوان برای پلمپ کردن انواع محصولات مانند سس ، مربا، روغن و… با شیشه ها و بطری های متفاوت استفاده کرد. دستگاه لیبل شیرینگ شامل گارانتی و  خدمات پس از فروش میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت تماس بگیرید.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است