دستگاه میکسر مایعات

مزایای دستگاه میکسر مایعات

مزایای دستگاه میکسر مایعات

دستگاه میکسر مایعات در مواردی که تولیدکنندگان نیاز به ترکیب مایعات مختلف داشته باشند، استفاده می‌شود. یک میکسر می‌تواند شامل هر دستگاهی که مایعات را مخلوط‏‏ یا همگن می‌کند یا مواد متنوع ریز و آبدار مانند میوه ها را به یک ماده واحد تبدیل می‌کند، باشد.

میکسرها توانایی ترکیب کردن هر مایعی را دارند تا در نهایت ماده مورد نیاز را تولید کنند. به طور استاندارد یک میکسر دارای یک محفظه یا مخزن اصلی بوده و با تیغه یا بیلچه دوار، مواد داخل آن مخلوط می‌شود.

 

دستگاه میکسر مایعات

بسته به اینکه میکسر برای چه موضوعی استفاده می‌شود، برای مخلوط کردن مایعات ممکن است دارای بیلچه یا پاروی پهن باشد. معمولاً به همراه میکسر چند نوع تیغه مختلف ارائه می‌شود تا برای ترکیب و مخلوط کردن مایعات با قابلیت‌های مختلف قابل تعویض و جابجایی باشد.

اغلب میکسرها به علت ماهیت بهداشتی و مقاومت در برابر خوردگی، از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند. مواد دیگری که ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد، آلومینیوم، چدن، فولاد یا تیتانیوم است.میکسر می‌تواند در بسیاری از موارد طی پردازش و یا مراحل تولید محصول با استفاده از تیغه‌های موتوری قدرتمند خود، ترکیب انواع مواد را به مرحله ذوب شدن برساند.

صنایعی از قبیل خودرو، تصفیه آب، خمیر و کاغذ، کشاورزی، شیمیایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی از میکسرها برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. این محصولات عبارتند از پلی اورتان، سیلیکون، فرآورده‌های نفتی، خمیر دندان، مواد شوینده، شامپو، ویتامین ها، لوسیون، کرم، پماد، شیره گیاهی، شربت، دارو، مواد شیمیایی خشک و مرطوب، بیودیزل و سیمان.

درباره دستگاه میکسر مایعات

اکثر صنایع با تولیدات تجاری نسبتاً بالا از میکسر های صنعتی استفاده می‌کنند. میکسرهای صنعتی قادر به پردازش و ترکیب مواد در حجم‌های بالا هستند. این میکسرها دارای مخزن بزرگی برای نگهداری مواد هستند و همچنین دارای تیغه‌هایی که مواد را برای در هم شکسته شدن تحریک می‌کنند.

اما دستگاه میکسر مایعات برای همه صنایع به کار نمی رود و صنایعی که برای تولیدات نوشیدنی ها فعالیت می کنند از این نوع میکسر ها استفاده می کنند البته از لبه های تیغ دار تیز هم بهره می برند برای اینکه بتوانند انواع میوه ها را میکس کنند.

دستگاه میکسر مایعات همان طور که از نامش پیداست برای پردازش مواد با ویسکوزیته پایین مانند مایعات استفاده می‌شود. عمدتاً از این میکسر، به منظور تسریع و افزایش کیفیت در بخش فرایند تولید استفاده می‌شود و نمی‌تواند به تنهایی عمل اختلاط را انجام دهد.

این میکسر برای استفاده مواد سخت و چسبناک ایده آل نیست.به همین دلیل هم در همه بخش های صنعتی به کار گرفته نمی شود ولی در بخش خود بسیار موثر و بسیار کارآمد می باشدومیکسر مایعات خود یکی از انواع میکسر های سنعتی به شمار می رود که مزیت بزرگ آن در بخش مایعات است و توانایی اختلاط این مایعات که می تواند موجب افزایش کیفیت و

همچتین بالا رفتن راندمان شود.از دیگر مزایای دستگاه میکسر مایعات می تواند به مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد و همچنین سهولت در شست و شوی دستگاه میکسر مایعات پس از انجام کار.شما میتوانید با برقراری تماس با کارشناسان ما در خصوص میکسر مایعات اطلاعات بیشتری کسب کنید

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است